Wat is een Virtueel assistent?

Een virtuele assistent, een VA, online support, sidekick, een virtuele ondernemer, een virtuele rechterhand, een online business assistant,… 
We noemen ons allemaal anders maar uiteindelijk doen we allemaal hetzelfde. 

Een virtuele assistent werkt virtueel voor een ondernemer. Hij of zij werkt vanop afstand en dus online vanuit het eigen kantoor. Documenten delen, taken doorgeven, communiceren met elkaar gebeurt allemaal online via de verschillende tools die voorhanden zijn. Natuurlijk gebeurt het nu en dan eens dat we ‘live’ afspreken voor zaken te concretiseren. Maar in hoofdzaak gebeurt 95% online. 

Ons doel

Als virtuele assistent is het ons doel om jou als ondernemer te ondersteunen en te ontlasten van taken die je niet langer meer zelf wenst uit te voeren. Of taken over te nemen die niet binnen jouw expertise liggen.

Wij zorgen ervoor dat je meer (vrije) tijd zal genereren zodat jij je als ondernemer kan gaan focussen op je core-business en dus op de taken die je wel graag doet. 

Als virtuele assistent denken wij ook graag mee met jou. Hoe bijv. sommige zaken éénvoudiger kunnen verlopen. Met de nadruk van kunnen, wij gaan je nooit verplichten tot het veranderen van zaken. Wij nemen automatisch de adviserende rol op als assistent van de ondernemer. Doordat we voor verschillende ondernemers werken, kunnen we op een vrij snel tempo onze expertise verbeteren. 

Geen enkele ondernemer is hetzelfde. Iedere ondernemer heeft zijn of haar taken. Iedere ondernemer heeft behoefte aan andere ondersteuning.
Sommige automatiseren graag veel en andere ondernemers hebben liever dat een virtuele assistent(e) alles regelt
en anderen hebben dan weer graag een combinatie.

Waarom zou je samenwerken met een VA?

Wij bezorgen je extra tijd

Doordat wij als virtuele assistent taken van je overnemen creër je meer rust, tijd en overzicht voor taken die je wel leuk vindt. Denk maar aan persoonlijke groei en de groei in je onderneming.

Wij werken virtueel

Doordat we van onze eigen werkplek werken kunnen onze taken ten alle tijden verder gezet worden.

Wij zijn flexibel inzetbaar

Zet onze krachten in wanneer nodig. Afhankelijk met welke VA je zal samenwerken, zal er een mogelijk zijn beroep te doen op de diensten via uurtarief, stripkaarten of pakketten.

Er zijn geen extra personeelskosten

Aangezien we van thuis uit werken, maken we gebruik van onze eigen kantoormaterialen. Je zal geen extra kosten moeten maken voor personeelskosten zoals een wagen, ziekteverzekering, maaltijdcheques, ...

Wij leveren je geld op

Vergelijk maar even je eigen uurtarief met dat van een virtuele assistent. Terwijl wij jou taken doen heb jij de tijd om ook zaken te regelen voor jouw klanten. Dat wil zeggen extra omzet die je anders niet had als je die taken zelf moest doen.

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Wij zijn als virtueel assistent ook zelfstandig ondernemer en weten dan ook als geen ander wat er allemaal komt bij kijken. Elke virtuele assistant heeft zijn of haar niche. Voor een vlotte samenwerking is het aan te raden aan de slag te gaan met een virtuele assistent die jouw taken aanpakt binnen haar niche. Natuurlijk zijn er ook all around VA’s die meerdere taken kunnen combineren. 

Twijfel je of een virtuele assistent de oplossing is voor jou?

Is het gegeven van een virtuele assistent iets nieuws voor jou? Weet je niet goed of een virtuele assistent een goede oplossing is voor jou of jouw onderneming? Boek dan een gratis online call in via de ‘gratis online call’ button en kom te weten welke oplossingen virtuele assistenten kunnen bieden.

Ontmoet onze
virtuele assistenten

DOWNLOAD HET GRATIS E-BOOK

    We respect your privacy. Unsubscribe at anytime.

    Vragen, opmerkingen of suggesties?
    We helpen je graag!
    Mail ons op admin@vamatchmaking.be

    © 2020 VA MatchMaking, part of Support your Business BV – BE0751.602.223